Συνάντηση

Yδρα 5-6-2010

Συνάντηση

Η μοναξιά σε ωθεί

να αφουγκράζεσαι..

Να αφουκγράζεσαι μέσα σου , γύρω σου...

Οι αγαπημένες ανθρώπινες παρουσίες

μας εφυσηχάζουν,μας ναρκώνουν γλυκά..

Ενώ η μοναξιά

μας κάνει απίστευτα άγρυπνους

Δεν υπάρχει χώρος για αστοχίες..

Ετσι διαλέγουμε τους άλλους

μ ένα πρωτόγνωρο ένστικτο

ένα ένστικτο γήινο και πνευματικό μαζί

ανθρώπινης συγγένειας και ψυχικής.

Ετσι απρόσμενα λοιπόν

Αναγνώρισα την Αλεξία

Αναγνώρισα την μοναξιά της ,τις ποιότητές της,την παρουσία της.

Η Αλεξία είναι αέρινη,τρυφερή,αυθόρμητη.

Θα την παρομοίαζα

με ψηλόλιγνο κλωνάρι αμυγδαλιάς..

τόσο ντελικάτη,τόσο ποιοτικά όμορφη..

Η επαφή μαζί της ,ζωντάνεψε μέσα μου

εικόνες οικογενειακής θαλπωρής και τρυφερότητας

για όλα τα μέλη της οικογένειάς μου

αλλά και για την δική της οικογένεια..

Η επαφή μαζί της

ήταν ένα γλυκό δώρο!

Και γιατί όχι και μιά φευγαλέα αίσθηση-επαφή

με την "κόρη" που πάντα ήθελα να έχω...

Σχόλια

Πόσο δίκιο έχεις ....
άσχημο πράγμα η μοναξιά...η ψυχική.
Ο χρήστης Τρελός του Χωριού είπε…
Υδρα ονομαζα πάντα τον αγαπημένο μου προορισμό .

Αυτό το πλάσμα που τόσο όμορφα περιέγραψες και θα ήθελες για κόρη σου ,
εγω τόσσα χρόνια δίψω ,
για σύντροφό μου.

Και δεν είναι η μόναξία
που όρίζει τέτοιες σκέψεις .
Είναι το κενό που αφήνεί
η κατ'αναγκην πληρωσή του
με επιφανιακές προσομοιωσεις ποιότητας
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπητέ τρελλέ η Αλεξία έφυγε για Καναδά ,εκεί ζεί,Χαίρομαι που η περιγραφή της σε άγγιξε. Θα μπορούσε να ήταν ηρωίδα βιβλίου,γιατί όχι του δικού της! Οσο για την μοναξιά πιστεύω πως μου έδωσε ακόμα μεγαλύτερη διάκριση ως πρός τις επιλογές μου .Αλλωστε δεν συνηθίζω να να γεμίζω την όποια μοναξιά παρά μονο με ποιότητες που αναγνωρίζει η ψυχή μου.
Ο χρήστης penny είπε…
Αν πάλι βιάστηκα και μιλούσες για τα δικά σου λόγια λόγω μοναξιάς ,αισθάνομαι και την δική σου διάκριση ανεπτυγμένη, άλλωστε σημασία μεγαλύτερη μπορεί να έχει να κρατάμε το όνειρο ζωντανό και που ξέρεις μπορεί καποτε νάρθει να μας συναντήσει και στην πραγματικότητα.
Ο χρήστης stivio είπε…
Η λεπτοτητα της επαφης και
η ζεστασια μιας φιλικης σχεσης
μενουν χαραγμενες στην ψυχη μας
οσα χρονια κι αν περασουν εστω
κι αν ελαφρα μας προσπερασαν..

Δημοφιλείς αναρτήσεις