Ταξίδεψε μαζί μου

Tαξίδεψε μαζί Μου

Δάκρυα κυλούν Καυτά
Αμεση Διαμαρτυρία
στα τυρανικά Διλήμματα,
που σαν σκιές τρυπώνουν
στα Καθαρά σεντόνια της Επίτευξης.
Ταξίδεψε μαζί Μου
με τις Πρώτες Ηλιαχτίδες,
με την πρωινή δροσοσταλίδα πάνω στα φύλλα
Ταξίδεψε μαζί Μου.
πάνω σ ένα χρυσό βέλος,
που Ατενίζει Πάντα το Αιώνιο
Ταξίδεψε μαζί Μου
κι Ας Γίνει το ΤΑΞΙΔΙ, ο Στόχος.
η ομορφιά της κάθε στιγμής..
Μην Φοβάσαι Πιά
Ο Φόβος γεννιέται
απο τις σκέψεις που αγωνιούν να ζήσουν ακόμα μια μέρα..
Οσο πιο πολύ..
Αλλά Αυτός που ζεί μέσα στο Φώς
βρίσκεται Παντού
Καμμιά Μορφή Δεν τον κρατά Φυλακισμένο..
Τίποτα δεν τον Δένει σ ένα μόνο Τόπο.
Το Παντού και το Παντοτινό
είναι ο Προορισμός του!
Π.Ο


"Απλωσε τα χέρια σου πάνω απ την ΑβυσσοΠάνω απ τον γκρεμό δεν υπάρχει φόβος.πιο απεχθή , για το Πνεύμα είναι τα όρια του δωματίου και του χαλιού"
Φύλλα απο τον κήπο του Διδάσκαλου Μ.

Σχόλια

Ο χρήστης stelios p είπε…
Είναι πραγματικά ενα μεγάλο ερωτηματικό πού ξεκινάει η άβυσσος και πού τελειώνει η αρχή της ζωής...

Δημοφιλείς αναρτήσεις