Είμαι η Φωνή σου..

"Αβυσσο λέμε
ότι δεν μπορούμε
να γεφυρώσουμε.
Δεν υπάρχει Αβυσσος
Υπάρχει μόνο η Ψυχή του ανθρώπου
Κι αυτή δίνει ονόματα στα πάντα
σύμφωνα με την αντρεία ή την αναντρεία της..
Ο Χριστός ,ο Βούδας , ο Μωυσής
βρήκαν Αβυσσο
μα έριξαν γεφύρι
και πέρασαν..
Και έτσι πισω τους περνούν
αιώνες τώρα
τα ανθρώπινα κοπάδια.
......Κορφή δεν υπάρχει
Υπάρχει μονάχα Υψος
Ανάπαψη δεν υπάρχει
Υπάρχει μονάχα Αγώνας
Τί γουρλώνεις τα μάτια?
ακόμα δεν με γνώρισες?
Θαρρείς πως είμαι η φωνή του θεού?
Οχι είμαι η Φωνή σου!
Ταξιδεύω πάντα μαζί σου ..
Δεν σ αφήνω...
Αλίμονο ν α σ άφηνα μονάχο!
Μιά φορά
όταν πάλι πετάχτηκα θυμωμένη από το σπλάχνο σου
μούδωκες ένα όνομα
και το κρατώ
Μου αρέσει!
Είμαι η Τίγρις
η Συνταξιδιώτισσα..
Είμαι η Ψυχή σου..."
Νικος Καζαντάκης
Αναφορά στον Γκρέκο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις