Ψάχνοντας

Συνέχεια Ψάχνω

Ψάχνω μέσα στα βιβλία

δεν ξέρω κι εγώ ακριβώς τί

Ψάχνω επιβεβαίωση της ύπαρξής μου?

Αλλοθι των πιστεύω μου?

Μιά μικρή λέξη να με φέρει πιό πολύ

κοντά σου..

ή

μια φράση που με ασφάλεια

μπορώ να σου στείλω

για να σου πεί

όσα εγώ δεν τολμώ..

Ψάχνω ,κι αυτό με κρατά ζωντανή,μαχόμενη

σε διαρκή επαφή

με το Ανεκπλήρωτο..

Συνέχεια μακρυνό

συνέχεια ανεκπλήρωτο

για να έχω λόγο να ζώ..

Και δεν ξέρω

αν ψάχνω να συναντήσω Εσένα αγαπημένε μου

τον Θεό

ή τον ίδιο μου τον Εαυτό...

Σχόλια

Ο χρήστης Caesar είπε…
Ό,τι κι αν αναζητούμε θαρρώ πως αξίζει τον κόπο!
Ο χρήστης penny είπε…
Ετσι καταληγω να πιστεύω κι εγώ Caesar,μεικές φορές φοβάμαι ολη αυτή την αναζήτηση ,φοβάμαι μην χαθώ μεσα στο "θόρυβό" της ,αλλά η επαφή με κάθετί καινούριο ανοιγει ορίζοντες και όπως έχει λεχθεί :το καράβι είναι ασφαλές στο λιμάνι αλλα δεν φτιάχτηκε γι αυτό.. Καλημέρα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλύτερα να ψάχνει κανείς και να αναζητά .Κάθετί σημαντικό έτσι μας προσφέρθηκε νομίζω ,ακόμα κι αυτά που δεν τα επικαλεσθήκαμε ισως να το είχαμε κάνει ασυνείδητα..

Δημοφιλείς αναρτήσεις