Τι θα πεί λοιπόν Φοβάμαι..

Οταν τα θέλω Ολα
με τον δικό μου τρόπο
Φοβάμαι..
Οταν δεν έχω επαφή
με τα συναισθήματά μου
Φοβάμαι..
Οταν δεν μπορώ ν αγαπήσω
αν δεν μ αγαπήσουν πρώτα οι άλλοι
Φοβάμαι..
Οταν αντι-δρώ
λες κι απειλούμαι οτι θα χάσω την ταυτότητά μου
Φοβάμαι...
Οταν δεν μπορώ να εκτιμήσω
και να αγαπήσω τον εαυτό μου
Φοβάμαι..
Οταν δεν θέλω να σπάσω τους καθρέφτες μου
γιατί δεν τολμώ να ανακαλύψω
αν θα Υπάρχω χωρίς αυτούς..
Φοβάμαι ..
Κι όταν Φοβάμαι
δεν είμαι "Παρούσα"
Ζώ μέσα στις Απουσίες,στις Ελλείψεις ,στη Σκιά
Η "Παρουσία"
είναι Συνειδητοποίηση,είναι Επαφή
είναι Μοίρασμα,είναι Αγάπη..
Οταν υπάρχει "Παρουσία"
ο Φόβος δεν υπάρχει πιά...

Σχόλια

Ο χρήστης Caesar είπε…
Kι ο φόβος ένα ανθρώπινο συναίσθημα είναι. Σε μικρή ή μεγάλη παρουσία στον καθένα, ανάλογα με τις ικανότητές του & τις δυνατότητές του να τον διαχειριστεί.

(πχ: όταν τα σχόλια θέλεις να τα εγκρίνεις πριν εμφανιστούν εδώ, στο παρόν ιστολόγιο)
Ο χρήστης penny είπε…
Είναι αλήθεια οτι Αισθάνεσαι ασφάλεια όταν τα σχόλια τα βλέπεις πρώτα εσύ. Το Blog μού το έφτιαξε ένας φίλος και μου πρότεινε να το κάνω έτσι. Μου τόχες πεί κι άλλη φορά και θέλω να το αλλάξω αλλά δεν ξέρω πως. Θα ζητήσω βοήθεια

Δημοφιλείς αναρτήσεις