Πνευματικό Κάλεσμα στην Καινούρια Χρονιά..






Πόση μοναξιά κρύβει ο εγωισμός?

Μέσα στην φασαρία να δικαιώσουμε τον μικρό  -μέγα εαυτό μας
και να κρατήσουμε τα όποια κεκτημένα μας..
ίσως να μην καταλαβαίνουμε πόσα φράγματα,καθημερινά χτίζουμε...
Πόσα ουσιαστικά πράγματα Χάνουμε ..
Οπως την Εσωτερική  Ελευθερία μας
Την  επαφή με το Ουσιώδες και το Αγαθό
το Θείο μέσα μας
Την ανάπτυξη της πραγματικής μας Δύναμης
που δεν βσίζεται σε υλικά αγαθά
αλλά στον πλούτο της Ψυχής μας
που παντελώς αγνοούμε

Τίποτε δεν αξίζει αν δεν το Μοιραζόμαστε..
Τποτα δεν αξιζει αν δεν το προσεγγίζουμε
με την πρόθεση να το Χαρίσουμε στην Ομάδα...

Κι όμως εμείς επιμένουμε
σ αυτό το κτητικό και ατομικιστικό αδιέξοδο.

Η δουλειά Μου
Το Σπίτι Μου
Ο σύντροφός Μου
Οι γνώσεις Μου
Οι πεποιθήσεις Μου
Η Χώρα μου

Μιά αδιάκοπη μάχη εξωτερική και εσωτερική
που καταλήγει σε Χωριστικότητα
και τελικά σε Πνευματική Μοναξιά
και απομόνωση..

Είναι τόσο λυπηρό να περιχακακωνόμαστε
πίσω σε όλη αυτή την Υλική και Κτητική αναζήτηση
πταγμάτων που όταν τα χάσουμε ..
χάνουμε τα πάντα
γιατί αυτά ολα
ήταν
το Πάν για Εμάς

Κι αυτό που Είναι και Ηταν πάντα δικό μας
ελάχιστα το γνωρίζουμε
Ελάχιστο χώρο του δώσαμε
να εμφανισθεί στην Ζωή μας..

Ας δώσουμε λοιπόν χώρο στην Αγάπη
Αυτήν που δεν γνωρίζουμε
Αυτήν που απευθύνεται και αγκαλιάζει Ολους τους  Αλλους
κι οχι αποκλειστικά τον εαυτό μας

Ειδικά αυτές τις ημέρες που το Χριστικό Πνεύμα
συμβολικά γεννιέται
άλλη μια φορά στη Γή
ας αναλογιστούμε και ας στρέψουμε το βλέμμα μας στους Ανθρώπους
Ας δώσουμε χώρο στην Αγάπη πρός Ολους
κι οχι στον μικρό ιδιοτελή μας μικρόκοσμο

Γι αυτό το Κάλεσμα ας γίνει Τώρα ξανά
Οσο είναι ακόμα νωρίς..

Ενα Κάλεσμα στην Χαρά της Ενότητας

Ελάτε να φτιάξουμε Μαζί
Ενα Νέο Κόσμο Μέσα μας και Εξω μας
Να επιλέξουμε το Μέρος και τον Τρόπο που θα ζούμε
Να φτιάξουμε τις Συνθήκες
Να Δώσουμε τις Υποσχέσεις
Πνευματικές Υποσχέσεις
Υποσχέσεις που θα δώσουν Ουσιαστική Ζωή
στις ζωές μας..
Υποσχέσεις που κάθε ημέρα
θα μικραίνουν το εγώ
και θα γαλουχούν το Εμείς

Αφιερωμένο στο Οραμα και στην άσβεστη Φλόγα 
των Συνοικιών Φωτός 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις