Το Ταγκό θέλει δύο...

Οταν προτάσσεται το Εγώ,τότε συνήθως και τα άλλα Εγώ κινητοποιούνται.
Θέλει πολύ δύναμη ,να σταθείς στο κέντρο της Υπαρξής σου
και αντί γιά αντίδραση και αντίστοιχη προβολή του δικού σου Εγώ
να προσφέρεις αυτό που λείπει,να καλύψεις την έλλειψη.
Να κάνεις εκείνο το βήμα που δεν θα πυροδοτήσει την ίδια ενέργεια
αλλά θα προσφέρει την θέαση τής συμπληρωματικής της.
Αυτής που θα μπορέσει να συμπεριλλάβει, αλλά ταυτόχρονα
να Εμφανίσει και το Διαφορετικό.
Ειναι όπως ο καβαλιέρος και η ντάμα του,που κάνουν ο καθένας το συμπληρωματικό βήμα
για να υπάρξει ισορροπία,αρμονία ,ενότητα,ρυθμός,ροή ,Ομορφιά!
Αλλά το ίδιο ισχύει και μέσα μας
Οταν μια ενέργεια που μας ταράσσει ,αρχίζει να εμφανίζεται
αν ταυτιστούμε μαζί της, θα μας συμπαρασύρει στην δύνη της.
Αν όμως την αναγνωρίσουμε σαν αυτό που όντως Είναι
και μετατοπίσουμε την συνείδησή μας στην συμπληρωματική της
τότε επέρχεται ισορροπία.
Χρειάζεται συνεχής επαγρύπνιση ,διάκριση
και Αγάπη προς την Ομορφιά και την Αρμονία
την δική μας και των άλλων..
αν επιθυμούμε να διαφυλάττουμε την Ενότητα και να συντελούμε στην συνειδησιακή διεύρυνση
της όποιας Ομάδας μετέχουμε..

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ενδιαφέρουσα τοποθέτηση.Το συμπληρωματικό βήμα που θα φέρει την αρμονία..πόσο αποστασιοποιημενος όμως πρέπει να είσαι,κυρίως απο τα του εαυτού σου για να καταφέρεις κάτι τέτοιο.Καλημέρα
Ο χρήστης penny είπε…
Συμφωνώ πως είναι πολύ δύσκολο αλλά η εμπειρία μάς έχει δείξει πώς η αντίδραση φερνει συνήθως μάχη κι όχι γαλήνη.Θα μου άρεσε ο εκάστοτε συνοδοιπόρος να μου δείχνει αυτό που δεν κατάφερα ,αυτό που θα έκανε την διαφορά και όχι να εμπλακεί μαζί μου σε ατέρμονες διαμάχες πάνω στα ήδη γνωστά και πιθανά λίγα..
Κάτι τέτοιο προάγει,κινητοποιεί δημιουργεί καινούριες κατανοήσεις.Φυσικά το ίδιο προαπαθώ να κάνω κι εγώ.
Ο χρήστης Caesar είπε…
Όλα χρειάζονται εξάσκηση & προσπάθεια

Δημοφιλείς αναρτήσεις