Εμείς...

Το πιό Δύσκολο
το πιό Λυτρωτικό , το πιό Ομορφο
απ όλα τα Ωραία
είναι νομίζω να στέκεσαι Απλός
μπροστά στον άλλον Ανθρωπο
και να του λές :
Είμαι Εδώ!!
Είμαι εδώ όχι για Εμένα
όχι για Εσένα
Αλλά για Εμάς...
Γιατί το Εμείς έχει Δύναμη, έχει Σοφία
Εχει Ελευθερία..
Ελευθερία απο τη φυλακή του Εγώ..
Το Εμείς
σε μαθαίνει να χορεύεις, να συμπλέεις
να κινείσαι , να είσαι εύπλαστος..
Σε μαθαίνει να γίνεσαι
απο άκαμπτη μονάδα
ευέλικτα και Σοφά διαθέσιμος
εκεί που η Ενότητα το ζητά..
εκεί που το Εμείς
ανοίγει σαν λουλούδι
τα πέταλά του στο Φώς...

Σχόλια

Ο χρήστης Caesar είπε…
Ευσεβείς πόθοι σε δύσκολες εποχές...

ps:
ωραία μουσική επένδυση!
Ο χρήστης penny είπε…
Εμείς φτιάχνουμε τους πόθους Εμείς και τις εποχές... Ολα στο χέρι μας είναι αν πραγματικά το θελησουμε Caesar ,νομίζω..Ευχαριστω για το σχόλιο της μουσικής..
Ο χρήστης stivio είπε…
Νομιζω οτι θα πρεπει να φροντισω
να αναπτυχθει σωστα το εγω μου
και εσυ να ολοκληρωσεις το εσυ σου
για να μπορεσει να δημιουργηθει
ενα καρποφορο λειτουργικο εμεις..
Ο χρήστης penny είπε…
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου κι οσο αυτό το Εγώ και το Εσυ δεν φροντίζουμε να αναπτύσονται σωστα το Εμείς υποφέρει..

Δημοφιλείς αναρτήσεις